Inloggen

Je bent niet ingelogd.

Schoktalk
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreer.    Wachtwoord verloren?
Bassist aangeboden!
(1 bekijkt) 1 Gast
Ga naar onderkant
TOPIC: Bassist aangeboden!
Direksone
Lurker
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Bassist aangeboden! 1 Jaar, 5 maanden geleden Karma: 0
Hey allemaal,

Ik ben een bassist van nu 18 jaar oud met zo'n 4 jaar ervaring waarvan 1 jaar les (ik ben nu gestopt). Ik heb auditie gedaan bij het conservatorium, maar was afgewezen en nu doe ik Media en Entertainment Management.

Ik ben zeer gemotiveerd mits de band mij ligt, muziek en de mensen, aangezien ik het liefst muzikant wil 'worden', zo niet iets anders in de muziek industrie, vandaar dat ik de MEM als opleiding heb gekozen. Eventueel dat ik na de MEM nog conservatorium of iets in die richting wil doen.

Mijn favoriete stijlen zijn: NU-metal, Metalcore en Thrash metal, maar als het aankomt op het spelen van gaat de voorkeur zeker uit naar Metalcore en Thrash metal, lekker heftig. Bands waar ik o.a. naar luister: Killswitch Engage, Trivium, Soulfly, Machine Head en Bullet For My Valentine. Natuurlijk zijn er vele andere.

Ik ben op zoek naar een band of andere muzikanten om een band mee op te starten regio Noord-Holland. Ik ken zelf nog een gitarist (slaggitarist) die zeker ook geinteresseerd is in een metalband en van vrijwel dezelfde invloeden, bands en stijlen houdt als ik.

Ook niet geheel onbelangrijk: de gitarist en ikzelf kunnen ook zingen en grunten. Ikzelf heb een wat rauwere stem, tenminste daarmee zou ik willen zingen in een band, clean zingen kan ook maar ik vindt zelf zingen met n rauwe stem met power het leukst om te doen. (Denk aan: Max Cavalera, Corey Taylor, Robb Flynn)

Kortom, zoek jij een bassist en misschien ook een 2e gitarist voor jouw metalband of ben jij een drummer/leadgitarist en op zoek naar een band mail mij snel en dan gaan we kijken of we er uit kunnen komen!

MAIL: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.

Gelogd Gelogd

Laatste bewerking: 04/09/2010 02:57 Door Direksone.
  De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
Ga naar bovenkant
© 2012 Aardschok Rockommunity
Joomla! is Free Software released under the GNU General Public License.
Site by Oveas Functionality Provider
Based on a free template by: camp26.com