Inloggen

Je bent niet ingelogd.

Schoktalk
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreer.    Wachtwoord verloren?
Waar zijn jullie mee bezig?
(0 bekijkt) 
Ga naar onderkant Favoriet: 2
TOPIC: Waar zijn jullie mee bezig?
Viridian
Moderator
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Re:Waar zijn jullie mee bezig? 1 Jaar, 5 maanden geleden Karma: 21
Ritira schrijft:
Viridian schrijft:
Gisteravond een telefoontje gehad van Joey Demaio. Ja die van Manowar. Hoe kan dat nu, zul je je afvragen? Ik had 's ochtend een glichee print van de hoes van Trumph of Steel besteld. 50x80cm Was de eerste die dat gedaan had en hij wou me bedanken. Dat is pas zorgen voor je fans. Kunnen die lui van Slayer nog een voorbeeld aan nemen. MANOWAR!

Leuk, zeker wel. Ik vind Manowar een goeie band, 'k heb heel wat CD's van hen.
En nu de domme vraag : wat is een glichee print?

Een glichee print is een speciaal procedee. EErst wordt het origineel zeer high tech gefotografeerd. Daarna wordt het met speciale printer, kleur voor kleur op speciaal (glisee) papier gedrukt. Het is een speciale reproductie vorm, Kleuren zijn zeer echt en worden 50-60 jaar gegarandeerd/ Ik ken het procedee omdat mijn kunstleraar, van zijn (boeddistische kunt) ook van dat soort afdrukken maakt. Heb ook daarvan al een aantal in huis. Ik ben heel benieuwd naar de reproductie van het schilderij van de hoes van Manowar.

Gelogd Gelogd
  De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
Sunstorm
Rocker
graphgraph
Gebruiker nu online Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Re:Waar zijn jullie mee bezig? 1 Jaar, 5 maanden geleden Karma: 7
Ik heb zojuist nog een kaartje weten te bemachtigen voor het bijna uitverkochte concert van Sabaton in de kade in Zaandam op 27 september! Ik heb deze band nog nooit live gezien maar als ik alle verhalen zo hoor moet het een hele belevenis zijn. Ik heb er in ieder geval zin in.

Gelogd Gelogd
Ritira
Stoner
graphgraph
Geslacht: Mannelijk Verjaardag: 11/30
Re:Waar zijn jullie mee bezig? 1 Jaar, 5 maanden geleden Karma: 3
Viridian schrijft:
Ritira schrijft:
Viridian schrijft:
Gisteravond een telefoontje gehad van Joey Demaio. Ja die van Manowar. Hoe kan dat nu, zul je je afvragen? Ik had 's ochtend een glichee print van de hoes van Trumph of Steel besteld. 50x80cm Was de eerste die dat gedaan had en hij wou me bedanken. Dat is pas zorgen voor je fans. Kunnen die lui van Slayer nog een voorbeeld aan nemen. MANOWAR!

Leuk, zeker wel. Ik vind Manowar een goeie band, 'k heb heel wat CD's van hen.
En nu de domme vraag : wat is een glichee print?

Een glichee print is een speciaal procedee. EErst wordt het origineel zeer high tech gefotografeerd. Daarna wordt het met speciale printer, kleur voor kleur op speciaal (glisee) papier gedrukt. Het is een speciale reproductie vorm, Kleuren zijn zeer echt en worden 50-60 jaar gegarandeerd/ Ik ken het procedee omdat mijn kunstleraar, van zijn (boeddistische kunt) ook van dat soort afdrukken maakt. Heb ook daarvan al een aantal in huis. Ik ben heel benieuwd naar de reproductie van het schilderij van de hoes van Manowar.

Laat maar weten wat je ervan vindt, als je print toegekomen is.

Gelogd Gelogd
Phei
Stoner
graphgraph
Re:Waar zijn jullie mee bezig? 1 Jaar, 5 maanden geleden Karma: 2
mp3-speler aan het bijwerken en nieuwe Danzig video aan het bekijken/beluisteren.

Gelogd Gelogd
pestsathan
Sandstoner
graphgraph
Re:Waar zijn jullie mee bezig? 1 Jaar, 5 maanden geleden Karma: 0
een kap maken voor mijn zeeaquarium.

Gelogd Gelogd

Riding on - Goats through the night
Carcass offered - to the throne
Hailing chaos - procession of sathan
The broken mountain - hell on earth
Viridian
Moderator
graphgraph
Re:Waar zijn jullie mee bezig? 1 Jaar, 5 maanden geleden Karma: 21
Sunstorm schrijft:
Ik heb zojuist nog een kaartje weten te bemachtigen voor het bijna uitverkochte concert van Sabaton in de kade in Zaandam op 27 september! Ik heb deze band nog nooit live gezien maar als ik alle verhalen zo hoor moet het een hele belevenis zijn. Ik heb er in ieder geval zin in.

Mooi dan zie ik je daar.

Verder nog aan het nagenieten van het optreden van Marduk gisteren in de kleine zaal van 013. Zie ze nu ongeveer 2 x per jaar. Ze worden steeds beter. Toch wel bijzonder. Het was weer heet en de stoom kwam er van af. Overigens was Ragnarok in het voor programma ook heel aardig.

Gelogd Gelogd
Ga naar bovenkant
© 2012 Aardschok Rockommunity
Joomla! is Free Software released under the GNU General Public License.
Site by Oveas Functionality Provider
Based on a free template by: camp26.com